
Šumperská Pikola ve Forbes Česko

Je dost dobře možné, že positivSU má z téhle věci
větší radost než samotný Jirka Giesl, jenomže my prostě považujeme českou verzi
časopisu Forbes za nejkvalitnější čtení, které každý měsíc koupíte v trafice,
no tak se radujeme.
Radujeme, že v listopadovém čísle na straně 39 najdete
rozhovor s majitelem rodinné kavárny Pikola, která udává směr kavárenské
kultury nejen v Šumperku. Ba co víc, díky (lze použít slovo díky?) jarnímu
covidovému lockdownu tady dost významně překopali svůj byznys plán, kdy se z výborné,
ale řekněme klasické kavárny, přetransformovali na kavárnu digitální. Rozjeli
vlastní e-shop, opřeli se do výroby magazínu a webu s blogem, začali
natáčet podcasty a dokonce si vyzkoušeli pár živých streamů. V tu chvíli
se z kavárny pro místní a maximálně turisty přijíždějící do Šumperka,
stala kavárna cílící prakticky na celou republiku.
Pro nás všechny jedna zajímavá lokální ukázka toho, že
inovovat jde úplně ve všem, co děláte, tak o tom přemýšlejte. Šumperk není
limit vašeho byznysu.