Šumperská Pikola ve Forbes Česko

15.11.2020

Je dost dobře možné, že positivSU má z téhle věci větší radost než samotný Jirka Giesl, jenomže my prostě považujeme českou verzi časopisu Forbes za nejkvalitnější čtení, které každý měsíc koupíte v trafice, no tak se radujeme.
Radujeme, že v listopadovém čísle na straně 39 najdete rozhovor s majitelem rodinné kavárny Pikola, která udává směr kavárenské kultury nejen v Šumperku. Ba co víc, díky (lze použít slovo díky?) jarnímu covidovému lockdownu tady dost významně překopali svůj byznys plán, kdy se z výborné, ale řekněme klasické kavárny, přetransformovali na kavárnu digitální. Rozjeli vlastní e-shop, opřeli se do výroby magazínu a webu s blogem, začali natáčet podcasty a dokonce si vyzkoušeli pár živých streamů. V tu chvíli se z kavárny pro místní a maximálně turisty přijíždějící do Šumperka, stala kavárna cílící prakticky na celou republiku.
Pro nás všechny jedna zajímavá lokální ukázka toho, že inovovat jde úplně ve všem, co děláte, tak o tom přemýšlejte. Šumperk není limit vašeho byznysu.