Navrhněte logo Jeseníků

10.01.2021

Pomyslnou třešinkou na dortu ve sjednocování komunikace by se mělo stát nové logo Jeseníků, o jehož grafický návrh se právě rozběhla soutěž. A protože víme, že mezi fanoušky positivSU je nemálo kreativních lidí, dovolujeme si vás do výběrka pozvat.

Tedy tak, že Jeseníky dostanou jedno logo, je skvělá zpráva a je to zásluha Jeseníky - sdružení cestovního ruchu a Euroregionu Praděd, kteří pracují na tom, aby turista v našich horách v žádné situaci nepoznal - nemusel řešit - jestli je geograficky v partii kraje olomouckého nebo moravskoslezského. A ono se to ještě nedávno hlavně v oblasti propagačních materiálů a marketingových kampaní běžně stávalo, že si to každé krajské sdružení jelo po svém.

S tím je konec, Ostrava a Olomouc spojili síly a svorně hlásí, že turistická destinace JESENÍKY = Králický Sněžník, Rychlebské hory, Hrubý Jeseník, Zlatohorská vrchovina a Nízký Jeseník. Logo, které začínáte právě teď vymýšlet, má symbolizovat tohle všechno. Návrhy zasílejte do 19. února na info@jeseniky.cz, vítězný námět od vyhlašovatele dostane odměnu 10 tisíc korun.

No, jsme lokální patrioti, ale většina z nás si určitě v klídku za bukem počká na novou grafiku, a pak ji zdrbne. Tohle je úděl těch, co navrhují loga a identity značkám, diskuse jsou toho součástí. Asi OK, pokud jsou věcné, tak na to myslete, až budete chytračit ;-)

Je dobře, že propagace Jeseníků bude vizuálně stejná, to je to podstatné.

Jo a zajděte si na náš web www.positivsu.cz, u dnešního článku je jedno hezké zimní video Dronisty.cz alias Honzy Barančíka.

#jeseniky #jesenikyjsoujenomjedny #identita #logojeseniku #logo #soutezologo #navrhnilogo #euroregionpraded #jesenikysdruzenicestovnihoruchu #horycomilujes

Vedle hospody druhý symbol, že obec není pouze nocležnou pro lidi dojíždějící za prací do města. Aspoň malá prodejna potravin je pro domorodce samozřejmě potřebou, a taky důkazem, že jejich vesnice žije.

Náš obdiv mají všichni drobní živnostníci, co se k podnikání dostali přes svoje hobby, nějaké to háčkování, malování, vaření paštik, chov včel a tak. Manažerskou mluvou 'bod zvratu', kdy po nezbytných vstupních investicích do vybavení, pronajmutí prostor a předzásobení materiálem, začnou konečně trochu vydělávat, se totiž často dostaví až po...

Demografický vývoj není dobrý, absolventi středních škol tenhle region opouští až příliš ochotně, za častý důvod uvádí nemožnost najít adekvátní profesní uplatnění a/nebo finanční ohodnocení nesplňující jejich očekávání. Necháváme stranou, kde je ten zakopaný pes, pracujeme s faktem, že se to děje.