Navrhněte logo Jeseníků

10.01.2021

Pomyslnou třešinkou na dortu ve sjednocování komunikace by se mělo stát nové logo Jeseníků, o jehož grafický návrh se právě rozběhla soutěž. A protože víme, že mezi fanoušky positivSU je nemálo kreativních lidí, dovolujeme si vás do výběrka pozvat.

Tedy tak, že Jeseníky dostanou jedno logo, je skvělá zpráva a je to zásluha Jeseníky - sdružení cestovního ruchu a Euroregionu Praděd, kteří pracují na tom, aby turista v našich horách v žádné situaci nepoznal - nemusel řešit - jestli je geograficky v partii kraje olomouckého nebo moravskoslezského. A ono se to ještě nedávno hlavně v oblasti propagačních materiálů a marketingových kampaní běžně stávalo, že si to každé krajské sdružení jelo po svém.

S tím je konec, Ostrava a Olomouc spojili síly a svorně hlásí, že turistická destinace JESENÍKY = Králický Sněžník, Rychlebské hory, Hrubý Jeseník, Zlatohorská vrchovina a Nízký Jeseník. Logo, které začínáte právě teď vymýšlet, má symbolizovat tohle všechno. Návrhy zasílejte do 19. února na info@jeseniky.cz, vítězný námět od vyhlašovatele dostane odměnu 10 tisíc korun.

No, jsme lokální patrioti, ale většina z nás si určitě v klídku za bukem počká na novou grafiku, a pak ji zdrbne. Tohle je úděl těch, co navrhují loga a identity značkám, diskuse jsou toho součástí. Asi OK, pokud jsou věcné, tak na to myslete, až budete chytračit ;-)

Je dobře, že propagace Jeseníků bude vizuálně stejná, to je to podstatné.

Jo a zajděte si na náš web www.positivsu.cz, u dnešního článku je jedno hezké zimní video Dronisty.cz alias Honzy Barančíka.

#jeseniky #jesenikyjsoujenomjedny #identita #logojeseniku #logo #soutezologo #navrhnilogo #euroregionpraded #jesenikysdruzenicestovnihoruchu #horycomilujes

Když jste významným hráčem českého bio zemědělství, musíte být přípraven stát u důležitých momentů svého oboru. Takovým zásadním momentem je nepřehlédnutelný růst zájmu o farmářské produkty, mezi nimi i zemědělskou produkci.

V mnoha podobně velkých městech Česka stojí před touto otázkou, budovat umělou ledovou plochu? A když jo, tak otevřenou nebo krytou? Stejně se sebe ptají i mohelničtí politici, protože minimálně některým z nich přijde kluziště jako dobrý nápad.

Ať se o neziskovém sektoru říká cokoli, třeba když si jej berou do úst vrcholní politici, nevěřte jim všechno. Primárním a nutno říci, že funkčním posláním neziskovek je pomáhat ve společnosti. Různě. V kultuře, v sociální sféře, v oblasti sportu, ve vzdělávání či zdravotnictví...

Nikdy není pozdě se s vámi podělit o měsíc starý úspěch studentů šumperské SŠ železniční, technické a služeb, kteří se přihlásili do soutěže Soutěž a podnikej. Ta se snaží po celé republice vyhledávat středoškoláky mající v hlavě nápad anebo už na stole konkrétní projekt stojící za překlopení do reálného byznysu.

Nebudeme říkat "my to říkali", ale online je zkrátka realita dneška a jdou v něm dělat věci, o kterých jsme si to ještě nedávno nemysleli. A jsou to velké věci (třeba učení), jsou to i maličkosti (třeba online hraní).