Navrhněte logo Jeseníků

10.01.2021

Pomyslnou třešinkou na dortu ve sjednocování komunikace by se mělo stát nové logo Jeseníků, o jehož grafický návrh se právě rozběhla soutěž. A protože víme, že mezi fanoušky positivSU je nemálo kreativních lidí, dovolujeme si vás do výběrka pozvat.

Tedy tak, že Jeseníky dostanou jedno logo, je skvělá zpráva a je to zásluha Jeseníky - sdružení cestovního ruchu a Euroregionu Praděd, kteří pracují na tom, aby turista v našich horách v žádné situaci nepoznal - nemusel řešit - jestli je geograficky v partii kraje olomouckého nebo moravskoslezského. A ono se to ještě nedávno hlavně v oblasti propagačních materiálů a marketingových kampaní běžně stávalo, že si to každé krajské sdružení jelo po svém.

S tím je konec, Ostrava a Olomouc spojili síly a svorně hlásí, že turistická destinace JESENÍKY = Králický Sněžník, Rychlebské hory, Hrubý Jeseník, Zlatohorská vrchovina a Nízký Jeseník. Logo, které začínáte právě teď vymýšlet, má symbolizovat tohle všechno. Návrhy zasílejte do 19. února na info@jeseniky.cz, vítězný námět od vyhlašovatele dostane odměnu 10 tisíc korun.

No, jsme lokální patrioti, ale většina z nás si určitě v klídku za bukem počká na novou grafiku, a pak ji zdrbne. Tohle je úděl těch, co navrhují loga a identity značkám, diskuse jsou toho součástí. Asi OK, pokud jsou věcné, tak na to myslete, až budete chytračit ;-)

Je dobře, že propagace Jeseníků bude vizuálně stejná, to je to podstatné.

Jo a zajděte si na náš web www.positivsu.cz, u dnešního článku je jedno hezké zimní video Dronisty.cz alias Honzy Barančíka.

#jeseniky #jesenikyjsoujenomjedny #identita #logojeseniku #logo #soutezologo #navrhnilogo #euroregionpraded #jesenikysdruzenicestovnihoruchu #horycomilujes

Myslíme úplně vážně to, že větší propojení kreativní scény Šumperska může regionu pomoci i ekonomicky, třeba tím, že to vygeneruje více zakázek uvnitř samotného regionu anebo to pomůže zpropagovat zdejší tvůrčí lidi v rámci celé ČR. Posloužit k tomu mimo jiné má také první vydání katalogu kreativců DESIGN kreativSU. Do něj proniklo 10 subjektů,...

Náhoda, že se s tímhle tématem trefujeme na tři dny po volbách, jen to možná potvrzuje fakt, že politici do našich životů vstupují, ať jde o ty celostátní, lokální či krajské. Aktuálně se o vstup do životů, byť nepřímo, pokouší politici krajští a pokouší se o to jedním ze svých tří vlajkových projektů strategie rozvoje Olomouckého kraje, jež si...

Cyklistika je to, co poslední léta dělá Jeseníky jednou z nejatraktivnějších destinací Česka. Co nastartovaly Rychlebské stezky, pokračovalo rozvojem dalších bike center třeba v Koutech, Karlově, na Dolní Moravě, ve Vrbně... Pak přišel boom elektrokol a i zde Jeseníky reagovaly mezi prvními a dnes nabízejí možná nejkvalitnější pokrytí dobíjecími...

Tlak spotřebitelů na to, aby obchodní řetězce nebyly jen obyčejnými prodejními místy v poslední době sílí. Pozornost zákazníků je upírána například na zastoupení českých, a ještě lépe lokálních produktů v regálech, řeší se uhlíková stopa prodávaného zboží, baví se o plýtvání s potravinami, sleduje ekologické chování prodejce a tak.

Už od roku 1984 se v Hanušovicích vaří pivo pojmenované po jednom z vrcholů Jeseníků - Šerák. Doby, kdy tohle pivo bylo prakticky ve všech zdejších hospodách je pryč, dávno musí hanušovický pivovar soutěžit s českou i světovou konkurencí, a ono to vždycky přispívá k růstu kvality.

Řemeslo řemesel, tak se určité dá nazvat kovařina - těžká, temná a zatraceně rozpálená profese, která není ani omylem na ústupu, jak by se mohlo v časech technologické revoluce zdát. Podle příběhu Petra Jeřábka - podkováře a kováře z Jindřichova je navíc zjevné, že ani těžké a temné a rozpálené řemeslo nepřevyšuje to, jak krásné řemeslo to je.