Jeseníky na Regiontour

Super, že místní hoteliéři,
provozovatelé turistických atrakcí, majitelé lanovek a vleků každé léto i zimu
plus/mínus hlásí nárůst počtu návštěvníků, tudíž nárůst tržeb, ale o jejich
příliv se musí někdo starat. Starají se osvícená města a obce, starají se sami
podnikatelé a stará se i 'Jeseníky - Sdružení cestovního ruchu'.
Od čtvrtka se sjíždějí do Brna
všichni ti, co něco znamenají v cestovním ruchu, protože na tamním výstavišti
probíhá největší veletrh tohoto oboru - Regiontour 2020.
Hned první den přehlídky si sdružení
odneslo jedno z nejprestižnějších ocenění v téhle branži, když převzalo Velkou
cenu cestovního ruchu - 1. místo za jednotnou kampaň Jeseníků 'YES - Jeseníky
napříč kraji', která poprvé v historii spojila aktivity Olomouckého, Moravskoslezského
a Pardubického kraje, jimiž Jeseníky procházejí. Tohle sjednocení přineslo nový
web, nové propagační materiály, společné analýzy návštěvnosti a poskytovaných
služeb... za tenhle přístup ten diplom. Vždyť pro turisty jsou Jeseníky jenom
jedny.
Samotná expozice sdružení se snaží
oslovit veřejnost i odborníky z řad cestovních kanceláří, cestovatelských
časopisů a tzv. tour operátorů akcentováním vyhlášených míst, ale zaměřuje se i
na dosud opomíjené lokality, protože pamatujeme si v létě, někde už bylo lidi
fakt hodně. V rámci stánku Jeseníků zde třeba Zlaté Hory prezentují svoji
turistickou výkladní skříň - rýžování zlata.
Jako 20 až 30 tisíc návštěvníků
branami veletrhu projde, Jeseníky tak mají možnost na sebe upozornit a nalákat.
Vy víte nejlíp, že je nač ;-)