Holba si chystá hospody

Pro každý pivovar je alfou a omegou
čepované pivo. Je zásadní z ekonomických důvodů, protože pivo v sudu je
z hlediska výrobce prodáváno s větším ziskem než pivo lahvové a je to
i věcí prestiže, mít po Česku podniky se svou pivní značkou.
Za ty divné koronavirové dny, kdy na
odbyt šlo jen pivo v lahvi a v plechovce, toho hanušovická Holba
zažila hodně. V pivovaře teď sbírají síly na pondělní návrat do normálu,
kdy k otevřeným zahrádkám přibudou i lokály a vůbec se otevřou všechny
typy gastronomických zařízení. Jak jsme informovali, během koronakrize sáhl
pivovar ke stáčení hodně populárního Keprníka do pětilitrových soudků a vlajková
loď Šerák prorazila v řetězci Lidl. Ovšem prioritou dneška jsou přípravy
na nadcházející pivní sezónu, kterou Češi umí. A jelikož se očekávají plné
Jeseníky, znamená to pohotovost i v Hanušovicích.
Jak pociťují přístup HOLBY její
partnerské hospody a restaurace? Dostaly k užívání mobilní výčepy, posezení
a slunečníky, aby mohly zvýšit svoji 'open air' kapacitu. Technici pivovaru
intenzívně objíždějí podniky a připravují hlavně výčepní zařízení na restart.
Těšíme se na orosený národní nápoj,
všem výčepním přejeme židle plné žíznivých hostů.
Foto (zdroj): Pivovar HOLBA